onsdag, oktober 29, 2014

Har du mailat mig?

Min mail-box har med jämna mellanrum fått fnatt och sorterat in alla möjlig (och omöjliga) mail bland skräpposten, men nu tycks det vara värre än någonsin. Jag letade efter ett viktigt mail som jag visste skulle ha kommit och hittade det till slut bland skräpposten. Där fanns också andra mail från nära, kära och andra och nu undrar jag hur många mail egentligen som har hamnat där... De raderas ju nämligen automatiskt med jämna mellanrum och inte har jag tittat där inte.
 
Nu slår det mig att det har varit väääldigt tomt på mönsterbeställningar och andra beställningar som annars brukar dimpa ner med jämna mellanrum. Ghaaa!!! =/ Är det nu så att du har skickat en beställning och inte fått något svar inom 1-2 dagar? Jag är inte snorkig eller skiter i just dig, jag har bara inte sett det. Så snälla, gör ett nytt försök för nu ska jag kolla "skräpet varje dag.

3 kommentarer:

Missen sa...

Usch, jag har också råkat ut för det. Hoppas att du har ett skönt lov kram

Myggan sa...

Det där är INTE roligt.
/Syster Yster

Unknown sa...

Kolla inställningarna i din mail och se om du kan lätta lite på säkerheten kring okända avsändare, min har jag så att allt nytt kommer till vanliga så får man själv välja vart de ska hamna efter det! :) puss!