fredag, november 15, 2013

222 222 besökare

Jag hade tänkt att göra det redan vid 200 000, men jag hann liksom inte riktigt med. Att fira att så många vill kika in här hos mig vill jag absolut och vi gör det nu istället. Räkneverket har passerat otroliga 222 222. Tack snälla för alla kommentarer och för all inspiration jag får när jag tittar in hos er. Hur ska vi fira då? Jo med en utlottning såklart. =) Välj mellan:
 Stor och rymlig väska med plats för massor av stickprojekt
 190 grams garnpåse; Kampes, kid-silk och Fabel.
Godispåse med knappar, måttband, strumpstick-hållare,
markörer och ett garnrelaterat armband.

Du är med på utlottningen genom att lämna en kommentar här senast 1 december och glöm inte att skriva vilken vinst du helst vill ha. Om du kommenterar som anonym måste du lämna en mailadress där jag kan nå dig. Lycka till!

82 kommentarer:

Lina & Mia sa...

Tjohoo, jag är med :) som jag önskat mig en sån fin väska! Kramar

Eva sa...

Grattis först! Kul tal att välja :)
Måste du göra valet så svårt??
Men det är ju bara så att VÄSKAN skulle trivas utmärkt här hos mig, det är jag säker på!

Åsa sa...

Fantastisk blog. Är ofta inne och inspireras, och vill så klart vara med på en utlottning. Svårt att välja, men det får bli garnet.

Mvh Åsa
asavestling@hotmail.com

Anonym sa...

DJag vill har en kulig och bra blog, jag vill ha godispåse, kramar Pia Berggren

kråkspark sa...

Grattis till så många besökare!
Jag gillar godispåsen men också garnet ( även väskan i ärlighetens namn)

Anonym sa...

Åh,jag vill ju också gärna vara med och vinna. Jättesvårt att välja, väskan eller garnet? Men jag bestämmer mig för garnet.
Hälsar Margaretha G.
margaretha.gustafsson@telia.com

Anonym sa...

Grattis, inga dåliga siffror, Garnet skulle passa bra hos mig.
Hälsn. Maria
maria.sev61@hotmail.com

Myggan sa...

Oj! Så många! Grattis! Och det är ju vi som ska tacka för allt som du vill dela med dig av. Som syster och kanske lite "jävig" så avstår jag från lotteriet. =)
/Syster Yster

Iréne JB sa...

Kul!!! Gillar sådanda där tal som är lika. Men välja... det är inte lätt. Gillar ju godis så en godispåse skulle vara fint, men väskor kan man ju inte heller få för många av :)

Ullfull sa...

Jag vill också vara med!! Har en tjusig väska o garn... Godispåsen passar bra här!! Hiro har ätit upp mitt finaste måttband... /Jram

Sjömans-Elin sa...

Är man poppis så är man! :D Jag vill vara med och jag vill ha paketet längst ner :D

Anna sa...

Grattis grattis! Jag håller tummarna för godispåsen eller väskan!

Anonym sa...

Grattis till en fin och inspirerande blogg. Självklart hoppas även jag på turen och hoppas mest på väskan eller godispåsen.

Anonym sa...

Grattis till en fin och inspirerande blogg. Självklart hoppas även jag på turen och hoppas mest på väskan eller godispåsen.

Anonym sa...

Oj det var ett fint och jämnt tal :-) Tycker mycket om väskan som skulle passa perfekt för stickprojekten! / bellis23@spray.se

miastick sa...

Grattis! Jag önskar mig godiset ;)

Wivi sa...

Grattis till alla tvåor.
Om jag har turen att vinna vill jag helst ha garnet men de andra sakerna var också fina.

Leena sa...

Grattis till alla besökare!
Garnet skulle sitta bra om jag har turen att vinna.

myzpyz sa...

oh!
jag är inte förvånad över siffrorna <3
om jag vinner vill jag ha godispåsen, eller väskan!
kraMyz

Bettan sa...

Grattis! Jag är gärna med i utlottningen, väljer garnet om jag skulle vinna. Kram sytanten

Anonym sa...

En väldig härlig blogg helt enkelt!
Är gärna med i utlottningen och önskar mig väskan om jag är den lyckliga. Kram, Dianne

Emmas dagar sa...

Grattis till SÅ många besökare!
Och tack själv för all inspiration du delar med dig av.
Jag vill så klart vara med i utlottningen och jag önskar mig väskan!

Anonym sa...

Du har en underbar blogg. Mycket inspiration osöta katter. Alla dina priser är jättefina, kanske att väskan är allra tjusigast.
Eva Andersson
hakentorpet@telia.com

Blenda sa...

Grattis, och tack, det är alltid trevligt att titta in här på din blogg! Så klart jag vill vara med i utlottningen! Och jag skulle bli gladast av att vinna "godispåsen", eller garnet kanske!

Ha det gott! /Blenda

Metamorphosis sa...

Grattis till alla besökare ! De är dig väl värda! :)

Jag skulle ju bli jätteglad för vilken som helst av vinsterna, men garnet står nog högst på önskelistan, och sedan kommer väskan och godispåsen. :)

Anonym sa...

Tack för all inspiration, tips mm via bloggen. Vill gärna vara med i utlottningen. Godis är gott...
Många kramar
Mona i Växjö

Birgitta Andersson sa...

Jag är inne o tittar på din blogg flera gånger i veckan, får mycket inspiration. Jag vill delta i lotteriet, brukar sällan vinna men om..... då önskar jag garnet i första hand.
birgitta_k_andersson@hotmail.com
Tack för en trevlig blogg

Cicci H sa...

Grattis till besökarna! Jag är en ju en ständigt återkommande gäst här. Kan inte låta bli ju! Hoppas jag har tur i lotteriet och önskar mig den fina stickväskan.

Krickelina sa...

Grattis och tack för en inspirerande blogg! Jag kan inte bestämma vad jag helst vill ha, vill allt!

eddy sa...

tjoho! jag önskar mig såklart en handgjord väska. det finns ju mervärden i att den är handgjord liksom =) kram eddy

Malena sa...

Jag tillhör också en av de som kollar din blogg medd jämna mellanrum (vill inte skriva flera gånger i veckan med risk för att det verkar som om jag är en stalker ;)

Väskan hade passat bra till alla mina olika stickprojekt... Garnet hade iofs passat till ett nytt stickprojekt så det var svårt att välja.

Anonym sa...

Det är rolig att följa din blogg. Vill gärna vara med i utlottningen godispåsen hade ju passat bra men garn tackar jag aldrig nej till, väskorna är ju snygga med. lisbethwendelstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Roligt att du har orkat blogga så länge, jag har fått mycket inspiration av dig genom åren.
Alla priserna är fina, men jag väljer väskan.
paula.jakobsson (a) gmail.com

Marias garnhändelser sa...

Klart jag vill vara med och fira!
Vinner jag så blev jag ursugen påvden finfina stickväskan, men godispåsen går inte av för hackor heller:)

Tina sa...

Klart jag vill ha en chans, jag älskar gult och med tanke på det så har jag väldigt lite gult garn :) Så jag önskar mig garnpåsen om jag har tur.
Tack för inspiration

Kerstin sa...

Grattis! får man önska så står godispåsen högst!

sinneskatten sa...

Jag vill naturligtvis också vara med i din utlottning och skulle jag vinna så blir jag lika glad för vilken vinst som helst.

Manduzana stickar sa...

Åh, vad roligt, klart jag vill vara med! Om jag vinner vill jag ha den sydda påsen så jag får lite ordning på mina stickningar ;)

Missen sa...

Grattis jag vill också vara med i utlottningen. Alla priser är fina, så jag kan inte välja/Marie

Löpmaskan sa...

Imponerande många besökare - grattis! Jag har en bit kvar dit, men kämpar på. Om turen skulle vara framme är det nog den stiliga väskan jag helst skulle vilja ha.

iamaskar sa...

Men Grattis !
Efter att ha haft lottdragning om vilken vinst jag rankar högst blev det väskan.Men det spelar faktiskt ingen roll.Fortsätt bara med din fina blogg. Kram Maria F.
iafahlen@hotmail.com

Anonym sa...

Jag önskar mig en godispåse om jag får förmånen att vinna utlottningen!

H / Emelie

emli (a) posthem punkt se

Cessa sa...

Å va roligt. Du gör så mycket fina grejer.
Vill gärna vara med på utlottningen.
Önskar mej godispåsen eller väskan.

Mvh Cecilia S
(cessa83@hotmail.com)

Anonym sa...

Grattis!
Tack för många trevliga stunder då du delar med dig både av tankar och ting. Skulle jag ha tur och vinna vill jag helst ha en väska till, nu när ÄVEN jag har flera projekt på gång. Många kramar Majken

Hedvig sa...

Kul att du vill vara med i min tävling! Självklart vill jag vara med i din också. :)

Svårt att välja med så fina priser, men den lilla godispåsen såg ju för rolig ut så jag hoppas på den! :)

Emilia sa...

Grattis till de många besöken! Är gärna med i utlottningen av den finfina väskan!

auriorai sa...

Stort grattis och tack för en inspirerande blogg! Jag tycker att alla vinsterna är finfina, men hemmagjort är svårslaget så jag håller tummarna för godispåsen eller den superfina väskan!
Rebecca

auriorai sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria i Falkenberg sa...

Grattis!!!!
Fastän jag redan har två så vill jag VÄLDIGT GÄRNA vinna VÄSKAN!

Sophie sa...

En väska skulle passa himla bra hemma hos mig! Hoppas på tur i utlottningen så att en väska landar hemma hos mig som en extra julklapp!

Ilsefin sa...

Grattis! Alla tre är ju fina, men godispåsen skulle passa mig utmärkt just nu. Garnet är inte dumt det heller förstås.

Karin-Ida sa...

Tack, för en så inspirerande blogg och Grattis förstås.
Jag tror trots allt jag önskar mig garnet!

Humlan sa...

Tack för att du inspirerar och glädjer med din blogg! Eftersom jag stoltserar med en fin väska sedan stickeventet så väljer jag godispåsen.

Anonym sa...

Grattis till det jämna talet.
Alltid lika kul att se vad som händer och få lite tips och tricks.
Jag skulle vilja ha väskan till mina stick projekt.
mvh Ewa
missawe58@gmail.com

Otaliga projekt sa...

Självklart tar jag ju chansen att vinna en finfin väska. Det är ju egentligen en sån man ska ha till sina Otaliga projekt.
Grattis till alla besök och även till feedbacken på din utlottning.
Tack för senast,
Kram.

Anonym sa...

Hej Frisky frog!

Grattis till alla som tittar in vilket även jag gör nästan dagligen. Försökte komma med på ditt event nyligen, men var inte tillräckligt snabb. Har en liten grodväska som du sytt, men skulle gärna ha en väska för alla projekt i vardande./Marie

Marie.demander@hotmail.com

Ann-Sofie sa...

Tack för en väldigt fin och inspirerande blogg. Jag är gärna med och vill helst vinna väskan.

A´marie sa...

Jag vill också vara med och jag väljer garnet...Kram och Grattis Annemarie

Lillannen sa...

Klart man vill vara med! Godispåsen verkar så spännande så den får det bli om jag vinner!
lillannen@hotmail.com

Kristina sa...

Oh, jag skulle bli så glad om jag vann en väska!!

kristina_sundqvist@yahoo.se

Susilull sa...

Grattis till alla besökare!
Stickväskor kan man aldrig få för många av! Men även de andra sakerna skulle skulle jag bli glad för!

ela sa...

Grattis! och tack för en härligt inspirerande blogg.
Stickväska eller garnpåse....... kan inte välja .
mvh
elainesbild@yahoo.se

Rumpetuss sa...

Grattis!!!! Så himlans kul!! Vill gärna vara med i utlottningen, OM jag vinner önskar jag mig den fin fina väskan, skulle användas flitigt kan jag lova!!! Håller tummar och tossingar för vinst!!!!! Tack för fin blogg!!!

Mia sa...

Grattis och bland många fina förslag faller jag pladask för din groda :)

Elisabeth sa...

Grattis! Om jag van skulle garnet bo väldigt bra hos mig (om inte våra katter ser det...), men även det andra får gärna flytta hit!Btw - jag älskar Max' blogg..../Elisabeth

Anonym sa...

Grattis!
Jag hämtar ofta inspiration från din blogg, har dock aldrig kommenterat inläggen. Garnet vill jag jättegärna vinna. Om fru Fortuna står mig bi så skickar jag adressen.
Lycka till i fortsättningen också!

//Annika Marita

Efwa - Medea sa...

Jag älskar att kolla in allt kul du gör och är gärna med på utlottningen. Om lyckan skulle vara min att vinna önskar jag godispåsen eller garnet.
/Efwa

Viffla sa...

Å vad fina grejer! Jag skulle önska mig väskan eller setet med knappar osv. :)

Anna sa...

Din blogg är trevlig - inte konstigt att du har många besökare!

Jag vill gärna vinna den snygga stickväskan. Mycket finare än plastpåsarna som jag brukar använda. Om jag vinner så är jag AnnaM på Ravelry.

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! Kul att läsa om Max också :)
Om jag har tur är favoriten garnpåsen.

AnnCharotte
ac(a)elostirion.org

Rosenvante sa...

Stort Grattis!
Garnpåsen ser spännande ut så jag väljer den om jag råkar ha turen på min sida.

Bibbis blandning sa...

Jag läser ofta Max blogg för jag älskar de små rödingarna. Per automatik ramlar jag in här då också och det är alltid trevligt.
Jag vill gärna vara med och försöka vinna väskan.

ujjan sa...

Väskan är ju bara helt UNDERBAR!!

ujjan@live.se

Garnhumlan sa...

Stort grattis! men så är din blogg så inspirerande. Gillar variationen. Om turen vore på min sida önskar jag mig den snygga stickväskan.

Linda sa...

Grattis till så många besökare och en jättefin blogg! Om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag mig stickpåsen.

LottaB sa...

Såklart att du har så många besökare. Eftersom jag älskar din blogg vore det konstigt om det inte var mångt mycket fler som känner samma sak. Vinner jag vill jag helst ha godispåsen med den fiffiga "strumpsticksmojjängen". Men allt är oerhört fint och generöst och jag blir lika glad åt någon av de andra vinsterna.

krakel sa...

Åh så fina saker. Klart jag gärna skulle ha lite mera garn. Älskar ju dessutom grönt o här är en snygg kombination.

Anonym sa...

Grattis till antalet besökare...din blogg är en fantastisk inspirationskälla för mig och många andra i alla lägen!
Nu när det går mot kyligare tider så behövs lite mer isolering runt stickfåtöljen i form av underbart garn, eller hur!? :-)

MVH Weronica
weronica.johansson@kil.se

Bim HD sa...

Ojojoj, GRATTIS!!! :D <3 <3 <3
Den väskan - har sneglat länge på väskorna. Älskar väskor, sant. Men en rejält stickväska saknar jag. Sååå läcker dessutom, så den tåls verkligen visas fram när man kommer med sticket :) Håller alla tänkbara tummar...
Må så gott... grattis än en gång...
Bim HD
Önskar med hela hjärtat - en julklapp om inte annat... :)

Anonym sa...

Underbart jag har upptäckt din blogg, känns som jag har fått en ny "stick kompis". Jag hänger gärna med i utlottningen och önskar mig den fin-fina väskan. Grattis till många besökare! /Camilla
cam.persson@ hotmail.com

Anonym sa...

Ojj, klart att jag vill vara med. Garnet är jag klart intresserad av, och godispåsen.
Min mail mguttman@telia.com

Grattis till alla besökare, så inspirerande att läsa andras bloggar om stickning, dyrt blir det också, att sticka allt man ser :) /Maria

Eva i Halmstad sa...

Hej på dejoch Grattis
Om jag är tvungen att välja så blirde godispåse, väska , garn
Må gott på dej