tisdag, april 09, 2013

Det kom en skatt

Jag säger bara: Tjohoo! Inte nog med att det var superdupersnabb leverans från Magasin Duett, det var väääldigt fint garn också. Precis som jag hade tänkt mig. =)
(Det var visst inte så ljust ute som jag trodde, men vill ni se
bättre bilder kan ni klicka på garnlänken ovan.)
 
Jag hade egentligen inte bestämt vad det ska bli, men eftersom det fanns en liten bonus med i paketet bestämde jag snabbt att det ska bli något som måste knäppas. Vad skönt när någon bestämmer åt en.

11 kommentarer:

Myggan sa...

Supersnygga! Jag gjorde också en liiiten beställning. Tror bestämt att det är samma färger fast den gröna blev clementinfärgad. Är man tvilling med en gemensam/delad hjärna så är man. =)
/Syster härmapa

Eva sa...

Ser så härligt ut!
Måste kollas... Men jag får INTE handla mer! Absolut INTE!!!

PetraO sa...

Kram och Tack!! / Petra

Eva sa...

Vad var det jag trodde.....
Fullkomligt livsfarligt att gå in där...
Har skickat fråga om ifall 2 av färgerna skulle kunna passa ihop... Funderar på att leta beskrivning....
DUMMA dig som länkade de där!!!:-D

Pernilla sa...

Du är ganska snabb med leverans själv. Tack för den fina strumpstickehållaren.

miastick sa...

Härligt! :)

Eva Hudin sa...

Wao, det ser bara så härligt ut. Måste genast besöka Magasin Duett.

Manduzana stickar sa...

Åh, vilken härligt paket :)

Eva sa...

Det VAR dumt att kika här...
Har just beställt 8 nystan för sockor...
Försöker försvara mig med att det ändå är "nyttostickning":)
Tack för firmatips! Verkar synnerligen bra att ha att göra med, som favoriten Islandsgarn.

Sunna sa...

underbara färger, ser fram emot resultatet

Emilia sa...

Härlig leverans!