torsdag, juni 07, 2012

Frukost-stickning

Lördagen den 30 juni kl 10 är du välkommen hem till mig på frukoststickning. Är det fint väder sitter vi i trädgården, men skulle det mot all förmodan regna får vi väl flytta in. OSA: Maila om du kommer så skickar jag en vägbeskrivning om det behövs. Dessutom vet jag hur många frukostbullar jag ska baka...
Skulle det nu vara så att du har jättelångt att åka har jag några sängplatser att låna ut från fredagen eller en jätte-gräsmatta om du hellre vill tälta. =)
Välkomna!

15 kommentarer:

Karin-Ida sa...

Vilken fin ide, Jag har ett par vänner som jag frukost stickar med här i Wien ungefär en gång i månaden ses vi!

Anna sa...

Åh vad roligt, ska försöka se om jag kan komma!

Myggan sa...

Jag anmäler mig här om det är okej! Jag behöver ingen vägbeskrivning och jag kan sova i hammocken, har för mig att den funkar. =)
/Syster Yster

Maria i Falkenberg sa...

Åh, så mysigt! Tack, jag kommer gärna!
Maria

Otaliga projekt sa...

Åh, vilken underbar idé! Den ska du ha all cred för.
Jag ska be att få återkomma.

Anna sa...

Hej finns det någon WWKIP stickträff i Falkenberg nu i helgen?

frisky frog sa...

I Falkenberg blir det WWWKIPD nästa lördag (själv är jag på studentfest i Jpg) 16:e juni kl. 11:00-14:00 i Badhusparken. Skulle det bli regn går de till något av stans caféer och köper fika där. Vill du veta mer: ring Ingrid på
StickaLätt, 0346-171 66 eller
0739-55 84 99

I det blå huset sa...

Så trevligt det låter! Kommer nog men hör av mig på mailen för vägbeskrivning.

Missen sa...

Vilken otur att det är samma dag som Hanna konfirmeras, men det kanske kan bli någon annan gång i sommar/Marie

Pysselfarmor sa...

Tack för tipset :-))
många remsor blir det.....

myzpyz sa...

vi kommer hela cirkusen men kan bara stanna till tidig onsdagmorgon då vi far vidare ;)
skämt åsido, vår semester börjar då o eftersom vi bara har 2 veckor så får jag nog tyärr tacka nej :(
men jag kommer hemskans gärna en annan gång!
kraMyz

yvonne sa...

Vilken mysig blogg, här ska jag titta in fler gånger!

Camilla sa...

Men vilket vackert grönt garn!! Vad är detta för garn?? Vill ha ;)!

frisky frog sa...

Det mossgröna garnet hittas här: http://www.garnpaletten.se/page10.php?view=productPage&product=5&category=
Har du inte handlat av Rakels härliga, handfärgade garner tidigare föreslår jag att du passar på innan hon stänger butiken.

Eva Hudin sa...

Tack för inbjudan. Jag hoppas verkligen jag kan för jag vill. Men hör förstås av mig och ger besked.